četrtek, 6. avgust 2009

ŠE POMNITE TOVARIŠI - I. DEL

Sicer ni tako dolgo tega, ko smo bili v Podzemlju, pa vendarle je prijetno osvežiti spomin na tabor 2006.

Za nekatere se je začelo že malo prej, saj so se odločili, da bodo naredili nekaj za okolje in šli na tabor peš ...


... ostali pa so se zbrali v Logatcu (kakršnakoli podobnost otrok na fotografiji z otroki, ki so bili letos na taboru, je zgolj naključna).


Seveda je potrebno najprej narediti prvi zbor, da se izve, kaj smemo in kaj ne.


Potem pa je sledila samo še zabava, igre ter noro uživanje v ...
... pohodih - dokaz, da so Navihani Balončki navihani že od nekdaj. :)


... koza klamf ...


... poroke ...


... na obisk so prišle kače ...


... seveda smo si pobliže ogledali tudi Kolpo ...


... postavili smo noro progo preživetja ...


... in se barvali na pejntbolu ...


... na koncu še obvezen krst ...


... ter za najpogumnejše pohod domov - med potjo so si ogledali še koncert svetovno znane skupine Tulipan.


Del zaslug za to, da je bilo tudi to taborjenje najboljše do takrat, je imela občinska Kia, ter ostali, ki so na in v njej.


Za Vas: Špohtl

6 komentarjev:

krilati lev pravi ...

slika 9 - divje svinje:)))

špohtl pravi ...

pa znebit se jih ne da, kr vsak let se vračajo

Lucky Luke pravi ...
Avtor je odstranil ta komentar.
Lucky Luke pravi ...

zakaj že mene ni blo zravn
:S
upam da je bil dobr razlog da me ni blo, ker drgač se bom žru do konc...

ker očitno ste se mel zlo fajn, tud brez mene :P

Suha Južna pravi ...

na 2. sliki se mi nekateri res zdijo znani!!! tale taborjenje mi bo pa ostou u spominu zmer, tud zarad žulčkov od poti do Podzemlja!

Čopasti Metulj pravi ...

aaa, fajn reportaža! moji balončki so še zmer navihani, sam mal večji :)